WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

  • masa pelepasan:2024-04-28 11:29:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:482
  • Penerangan pantas:

    Wuxi,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektroma

Kandungan artikel

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,WuxiPengubah kuasa M, izolasi akan lambat tua dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

WuxiSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi,WuxiPengetahuan asas pengubah kuasa, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

TunellenAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari


WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Dokumen kualitiPenukar jenis kering

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.


WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi



Penukar jenis kering

Pengurusan kualiti rantai bekalanDalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Wuxi[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

BalanqiaMaklumat produk lain
  • ArvayheerKod untuk pemasangan pengubah kuasaPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

    ArvayheerKod untuk pemasangan pengubah kuasaPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

  • VespermPanduan platform angkat hidraulik kereta apiMasalah umum pengikat

    VespermPanduan platform angkat hidraulik kereta apiMasalah umum pengikat

  • VespermJembatan naik bimbitTeknik membongkok

    VespermJembatan naik bimbitTeknik membongkok

  • JinzhongJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara menilai faktor dengan betul

    JinzhongJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara menilai faktor dengan betul

  • JinzhongAutomatic aluminum alloy lifting platformKerja pemprosesan penampilan

    JinzhongAutomatic aluminum alloy lifting platformKerja pemprosesan penampilan

  • JinzhongLift hidraulik menegakCara mengatasi kesalahan penggunaan

    JinzhongLift hidraulik menegakCara mengatasi kesalahan penggunaan

  • BayanhongorKomponen utama pengubah kotakApa projeknya

    BayanhongorKomponen utama pengubah kotakApa projeknya

  • OroszlanyPembuat harga trak angkat hidraulikDi mana kelebihan dalam

    OroszlanyPembuat harga trak angkat hidraulikDi mana kelebihan dalam

  • segera:Peringatan: Maklumat WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi memberi anda WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi oleh syarikat kami, perkhidmatan WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi. WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WuxiAplikasi pengubah jenis keringKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!